tisdag 10 januari 2012

Bra träning igår

Ett par dussin spelare nere igår vilket gjorde att det inte blev några större ytor på fotbollen. Mina djupledslöpningar fick stå tillbaka den här gången. De yngre lyckades vinna med 3-2 på ett mycket tursamt sätt. Fast det är klart, en match av tio belönas även Långa bollar på Bengt-taktiken. Hightower stod som vanligt och matade uppspel efter uppspel där bollarna allt som oftast tog vägg (nej, inte tog mark) lite norr om matchklockan på kortsidan.

Hur som haver, bra fart resten av träningen.

Ett litet bekant (eller, så liten är han faktiskt inte) dök upp på ett gästspel också. Mannen som faktiskt har större händer än Tumba-Tarzan var tillbaka i gammal god form direkt. Då han var lite taskigt klädd (förra årets uppsättning av träningskläder) har jag en känlsa av att Slangen som bäst håller på att preppa en sprojlans ny gympapåse, packad och klar till torsdagens träning.

Välkommen tillbaka, Sexpacket!

För att förhindra preskibering (man kan inte lita på det här med internet, saker o ting kan försvinna) känner jag mig tvingad att att än en gång publicera den charmiga campingbilden som Sexpackets ömma moder så förtjänstfullt har tagit. Monica, för övrigt en underbar kvinna som jag känner mycket väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar