tisdag 10 januari 2012

Det kom ett mejl

På senare tid har jag och Sexpackets ömma moder blivit väldigt tajta. Utan att gå in i detalj på vår fina relation, tar jag mig friheten att publicera och citera några rader ur ett mejl som jag framgent kommer vårda ömt.

Hej Knorrtumme!

Trevligt att du lagt ut min favoritbild bland favoritbilder.

Tänkte i och med detta mail ge dig förmånen att få ta del av ett mer "färskt" mysfoto från familjen - detta innan det publiceras i CAMPINGLIV FÖR ALLA.



Tycker det utstrålar harmoni och balans över bilden och man kan nästan ta på trivsamheten som råder bland kvartetten i tältets innandöme. Det är som du säger, en riktig mysbild.

Stort tack, Monkan! Ja, jag brukar kalla Monica för det. Vi har ju för längesedan passerat stadiet när vi endast var on a first name basis med varandra. Om jag inte har sagt det förr, Monkan är en underbar kvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar